- Աշխատանքային հագուստ
Աշխատավայրում պետք է կրել կոկիկ, հասարակ և հարմարավետ հագուստ (կախվածաշխատանքից):
- Արտաքին տեսք
Անկախ սեռից աշխատավայրում պետք է լինել խնամված և հագուստից բացի հետևեք ձերարտաքին տեսքին:
- Հյուրընկալելու էթիկա
Անկախ ձեր պաշտոնից և դերից տվյալ պահին, եթե մտնում եք սենյակ պետք է դուռը թակեք: Այնուհետև թույլատվությունից հետո, երբ մտնեք սենյակ պետք է առաջինը բարևեք սենյակումգտնվող անձանց:
- Հարաբերություններ այլ աշխատակիցների հետ
Աշխատանքի ժամանակ նշանակություն չունի ձեր անձնական հարաբերությունները այլաշխատակցի հետ: Աշխատավայրում ձեր շփումը (հաճախորդների ներկայությամբ) պետք էլինի պաշտոնական:
- Նամակագրության կանոններ
Նամակ գրելուց, եթե անգամ միասին եք, նամակի մեջ ողջունեք նոր շարունակեք նամակը: Նամակը գրելուց հետո, գրեք ” սիրով` (անուն) ” և ուղարկեք : Նամակը ուղարկելուց սկզբումպետք է նշել պաշտոնով ամենաբարձ մարդուն և այդ հաջորդականությամբ նշեք մյուսներին:
- Պատասխանատվություն
Աշխատողը պետք է ունենա սահմանված աշխատակարգ: Չբացակայի և չուշանաաշխատանքից (հարգելի է միայն թույլատվության դեպքում):
- Տնօրեն—աշխատող հարաբերություններ
Տնօրեն աշխատող հարաբերությունները անկախ անձնական հարաբերություններիցաշխատավայրում պետք է լինի պաշտոնական: Տնօրենը չի կարող կապվել կամհանձնարարել իր աշխատողին ինչ-որ գործ աշխատանքային ժամերից դուրս:
- Խոսելաձև աշխատանքի վայրում
Աշխատանքի վայրում ձեր խոսքը պետք է լինի կոռեկտ, մշակված և հնարավորինս գրագետ: Հատկապես, երբ խոսում եք հաճախորդի կամ գործատույի հետ:
- Աշխատավայրի մաքրություն
Աշխատավայրում պետք է միջավայրը լինի մաքսիմալ մաքուր, քանի որ ձեր աշխատանքիհամար տրված տարածքը չի կարելի կեղտոտել, քանի որ այն աշխատանքի հանար է և ձերանձնալան տարածքը չէ: Բացի այդ հաճելի տարածքը կմոտիվացնի ձեզ հաճույքովաշխատելու:
- Բջջային հեռախոսը աշխատավայրում
Աշխատավայրում հեռախոսազանգերին և հաղորդագրություններին չպետք էչպատասխանել, եթե դրանք հրատապ չեն: Հրատապ զանգի կամ հաղորդագրությանժամանակ թույլատվության դեպքում կարող եք պատասխանել դրանց: Հեռախոսըաշխատանքի ժամանակ կարող եք օգտագործել, եթե դա չի խանգարի ձեր աշխատանքին: